Living

Igår hade jag en lite wierd dag. Det gick lite mer åt helvette än vad jag trodde. Men såklart så finns min älskling diana vid min sida så allt gick bra ändå. NEWFLASH! MIN Axwell-loga är äntligen klar, sitter så fint på min vägg nu. Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi. Min bästis kom just förbi som heter Therése irl med min USB kabel, så nu har jag en massa bilder att lägga ut.  Sitter och lyssnar på en underbar låt med Axwell fast störs av att mamma just satte på hårdrock på högsta volym. -.-!!!!!!


Dagens outfit, t-shirt med tidnings tryck från gina tricot, rosa-randig midje kjol gjord av mig själv. Nylon strumpor, och min fina ax(w)el(l) bands väska + eddie funkhouser's NYA ROSA NAGELACK! :O Inte häftigt?
/ MIRRHOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0