Igår vart ...

Igår vart det en trevlig dag. Victoria och Vikkan sov ju över, så vi tog samma tåg till centrala stockhholm på morgonen, så drog jag hem till bästavän Eliot. och vi hahahahah var fluuumiga, sedan åt vi lunch, senare drog jag heeeeem, och då mötte jag upp Therése och bara snackade lite, sedan gick jag hem för att äta och byta kläder, så skulle vi igentligen ha dragit till tumba/vårsta, men vi drog till nykvarn och var med några vänner, så jag kom hem på natten så nu är jag jätte trött och orkar inte gå ut, FAST det är så finnnnt väääder :(


idag skall jag inte göra någonting skal bara chilla hemma, palla göra någonting...........
/ MIRRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0