/ Er Miranda



Jag + Outfit och mina röda söta hörlurar.

Asså innan jag börjar skriva så gick ju mina solglasögon sönder igår så det är därför jag har mina fjortisbrillor på bilden. :) Idag när jag kom hem satte jag mig och solade lite, hihi. Ni ser ju hur blek jag är?! Shiet, idag i skolan hade vi teater uppvisning för klassen, alltså det kanske gick sådär om jag skall vara ärlig, det var lite kaos med roller och kläder och sånt. men annars gick det bra, vi fick bra beröm. Som sagt, har precis ätit, och nu sitter mamma och ropar på att jag skall komma och klocka ur diskmaskinen men jag orkar inte, hehe. Sitter och lyssnar på musik, såklart, men inge axwell faktist, utan HEDKANDI, har ni hört det nya från dem? :o
SOOOO FREAKIN' GOOD!
 
great mix ,some good funky house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0