Miranda goes nervös..

Min älskling kommer snart, mys mys. Kom nyss hem, har träffat Kristina, mihihihihihihihiihih..... och nu har jag faktistk inte tid med att blogga men Emmily tycker att jag skall göra någon slags 10 saker lista som ni inte visste om mig. :O
1. Jag älskar Emmily
2. Jag älskar min älskling.
3. Jag är datanörd
4. Jag älskar HOUSEMUSIC
5. Mitt liv är grått utan Diana
6. jag älskar bra sex.
7. jag har stökigt rum...

YEAH GIRLS, så skall det se ut. :D Ni ser vem som är jag va? ;)

Dagens eftermiddagsoutfit, niiiiiiiiiiiiiiice

Kommentarer
Postat av: v

HAHA jag älskar bra sex.. miranda haha raring!

2009-05-28 @ 19:34:58
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0