Emmily live right from the school

Rubriken säger det mesta! Sitter i skolan och jobbar med?.. Malta, men Elina vill inte ha min hjälp tydligen så jag tog min dator och bloggade lite.. Eftersom att jag inte bloggat så mycket men har inte haft tid, men ska ha mer tid åt er. Jag lovar! Kan lägga dit tio saker ni inte visste om mig.
* Jag älskar att shoppa
* Jag röker ( ohygeinskt, håller på att sluta lite smått.. )
* Jag är singel
* Älskar mode, det är så fint! Det är en stil!
* Jag går i 7an.
* Jag är född 95-01-29
* Jag hatar falska personer.
* Jag äter typ allt.
* Jag är kär just nu.
* Är brunett, ganska lång, normalbyggd, och älskar Miranda!
Miranda, jag tycker att du ska göra en likadan, tio saker om dig! Men nu ska jag hjälpa Elina lite-.-... Bloggar mer ikväll!:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0